martes, 17 de septiembre de 2013

TORNEM AMB PREMI!!!

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Després de 2 mesos, ja torno a ser aquí!!! La veritat és que encara estic fent coses noves per ensenyar-vos, però no puc deixar passar ni un dia més per donar les gràcies a l'Ester, que li ha donat un premi al meu blog!!! Resulta que ella ha rebut el premi de The Versatile Blogger pel seu blog Jo, cuino, i es veu que has de seguir unes normes per poder-lo acceptar.

Primer donar les gràcies: GRÀCIES ESTER!!.
Segon, descriure com ets... Aquí va: sóc una noia de Barcelona, de 30 anys, òptica i psicòloga (tot i que actualment no exerceixo cap de les dues professions ja que estic buscant feina...) i m'encanten les manualitats: ganxet, mitja, bisuteria, costura, rebosteria.... En fi, que sempre tinc algun projecte entre mans...! Soltera i sense fills..... (per si serveix d'alguna cosa... jejeje)
Tercer, donar el premi a 15 blogs. Molt difícil, només en poso quatre.
Duduá 
A Maelström le gusta....
Artesania Assumpta
Les complements de cocommomolo

Bé, diria que ja ho he fet tot, no?? De nou, Ester gràcies per pensar en mi!!
Mira si penso en tu, que et copio la idea... Jejeje
Com no tinc encara coses noves, us ensenyo el que he estat fent aquest estiu, ok? Ha sigut tranquil, a Blanes i Salou, amb amics i família. He aprofitat per iniciar un projecte a moooolt llarg termini, i a utilitzar una tanca de moneder que feia massa temps que tenia pendent...


Totes dues coses són a ganxet. El moneder és fet amb el patró de la web lanasyovillos.com, i els quadrets són els típics "granny squares", o quadrets de la iaia, amb els que tinc la intenció de fer-me una manta o algo similar. En tinc per estona, ja que necessito fer uns 100 quadres i en porto uns 15... En fi, l'hivern és llarg!!

Espero poder posar aviat les fotos de les cosetes que estic fent per la tardor.
Seguim per aquí!!

Fins aviat



No hay comentarios:

Publicar un comentario