lunes, 15 de abril de 2013

Here again!!!!!

Hola!!!!!

Després de 2 mesos (sí, sí, 2 mesos!!!!!), he pogut tornar a passar per aquí per ensenyar cosetes noves que estic fent de cara a la nova temporada de primavera - estiu.

Com alguns veu veure en el seu dia pel facebook, vaig fer uns quants anellets amb fimo. Si us agrada algun, només són 3€. Us ensenyo la foto!


Aquí veieu els anells sense muntar a la base. No tinc fotos individuals per a que els veieu millor... No les vaig fer i ara els té la meva cosina Marta, que s'està guanyant el lloc de comercial si algun dia això de les boletes va més enllà!!!! :))

També tinc polseres noves. Són uns donuts-aros de resina de colors, muntats amb antelina. El seu preu és de 5€.


De moment tinc tres colors: antelina gris i donut rosat, antelina negre i donut turquesa, i, per últim, antelina negre i donut lila clar.

Espero que us agradin les novetats!! I que la vida em doni una mica de descans i pugui estar més activa per aquí.....
Si voleu alguna cosa, ja sabeu, només cal que m'ho digueu!!!



1 comentario:

  1. Hola!! M'alegra veure el teu blog actiu de nou!! ;-))

    Això del fimo és molt interessant. Fa temps que m'agradaria provar-ho però... ehem... tinc el forn espatllat... ehem... i no tinc pressupost per arreglar-lo... Què hi farem!

    ResponderEliminar