jueves, 6 de diciembre de 2012

Rudolf el reno...

Hola!!

Avui us vull ensenyar una cosa que fa moooooolts dies que preparo i que finalment he acabat!! Resulta que navegant, navegant, vaig trobar al blog de DMC un concurs de Nadal. Per concursar has de fer alguna cosa nadalenca amb els seus materials, i presentar-ho per mail abans del 10 de desembre.
Total, que em vaig decidir i aquí teniu el que he presentat....


Espero que al jurat li agradi, que el premi és un lot de productes i m'anirien de conya per seguir fent cosetes!!!
I a vosaltres?? Espero que sí!!

1 comentario:

  1. Doncs a veure si et toca el premi, perquè en Rudolf t'ha quedat perfecte, amb el seu "nas" ben vermell! ;-))

    Aquesta tècnica de ganxet dóna uns resultats fantàstics :-) Jo no en sé gens ni mica de ganxet...

    ResponderEliminar